Естафета добра в офісах

Допомагати - просто. А ще простіше - коли ви робите це цілим офісом!


Суть проекту

На певний час (термін визначаєте ви, зазвичай 2-4 тижні) ви у себе в офісі ставите стенд з сувенірною продукцією притулку. Усі ваші співробітники можуть долучитися до доброї справи, купуючи сувенірну продукцію притулку. Усі кошти з продажу сувенірної продукції, а також усі пожертви, йдуть на потреби притулку — закупівля дров, корму, хліба, м'яса, соломи, будівельних матеріалів, оплату медичних послуг і ліків. Зібрані гроші розподіляються таким чином:

  • 30% - на друк і виробництво сувенірної продукції. Таким чином волонтери забезпечують продовження і життєздатність проекту, друкуючи і закуповуючи нову друковану продукцію для наступних офісів. Цю суму можна перевести на карту волонтера 5168 7453 2029 9594 Корж Аліса Сергіївна. Усі звіти за витратами на сувенірну продукцію можна знайти за посиланням.
  • 70% - на актуальні потреби притулку. Ви самі можете вибрати, на що саме ви хочете витратити зібрану суму. Також можна безпосередньо зв'язатися з постачальниками і  замовити необхідну допомогу або привезти до притулку самостійно, тим самим влаштувавши корисний тімбілдинг :)

Умови проекту

Проект працює тільки по Києву.

Волонтери притулку забезпечують вас усім необхідним, а саме:

  • Бокс
  • Таблички
  • Сувенірна продукція
  • Цінники
  • Матеріали для облаштування стенду

Отримати все це можна самостійно забравши з попереднього офісу, який передає вам естафету, або попросивши допомоги у волонтерів.

Ми не беремо ніякої передоплати за сувенірну продукцію і будуємо проект на довірі. Але все одно бажано, щоб це був закритий офіс (доступ тільки "для своїх") і стенд стояв на місці, де за ним можна вести нагляд (ідеально - близько ресепшен або в кабінеті HR).

По закінченню акції повідомте відповідальним волонтерам про зібрану суму коштів і вони допоможуть вам вирішити, на що саме актуальніше її витратити, а так само як передати сувенірну продукцію наступному офісу.

Зібрану суму можна перевести на карту волонтера (якщо ви не хочете самі організувати поїздки, але хочете закупити конкретно корм або дрова), а він, у свою чергу, зобов'язується відзвітувати перед Вами про те, що сума була витрачена за призначенням. Також можна перевести безпосередньо на карту притулку Сіріус на офіційні реквізити або через кнопку "Допомогти" на сайті.

Як взяти участь

 

 

Учасники проекту

 

                           

Інші ідеї для корпоративної підтримки притулку